Illustratie van twee mannelijke poppetjes die naar verzamelde data kijken

De samenhang tussen data en marketing

waarom het een niet zonder het ander kan

Ik ben de spil tussen het verzamelen van de juiste data en een goede marketingstrategie. Eerst moet je weten welke data je moet verzamelen. Dat is stap 1 van wat wij doen bij Marketing Quants. Vervolgens moet je die op de juiste manier analyseren, anders heb je er nog niks aan. En tenslotte zetten we het geheel samen om in een strakke marketingstrategie die ook echt zijn doelen gaat raken.

Heb je bijvoorbeeld een specifieke ROAS? Wij helpen je je doelen behalen!
O ja, en zonder black boxes, want daar hebben we een hekel aan. Wij vertellen je precies wat en hoe, met het licht aan.

Google Analytics scan en analyse

We trekken je GA setup recht en vullen hem aan waar nodig. Zo verzamelen we de correcte data die we vervolgens op de juiste manier analyseren en gebruiken voor de marketingstrategie.

Zo heb je direct betere inzichten in het klantgedrag op de website!

No black boxes

We houden onze resultaten, werkwijze en rapportages niet geheim. Je kijkt mee, krijgt inzicht in alle gegevens en uitleg over wat er gebeurt.

Jij behoudt zo de volledige controle, begrijpt altijd wat er gebeurt en kan actief meedenken.  Met volledige transparantie over alle mediabestedingen en zonder strijkstokken.

Wij laten het licht aan!

Doorlopende campagnes

Maandelijks beheren we de strategie, techniek, creative kant en de uitvoer van complete performance campagnes én optimaliseren non-stop op gestelde KPI’s.

Door ons ingerichte campagnes worden gestuurd op feiten, om jouw doelen nog gemakkelijker te behalen.  Je krijgt zo een hogere ROI en een beter overicht van de campagneprestaties.

Want inzichten zijn fijn, maar ze implementeren is nog beter. 

Illustratie van vrouwelijk poppetje met een laptop

sturen op feiten

Sturen op feiten in plaats van op gevoel

Je moet wat wij doen zien als een soort data APK: is de software die je gebruikt correct, gecheckt en toekomstbestendig? Daarna kan de marketing beter en effectiever uitgevoerd worden.

Zo zorg je ervoor dat jij op het juiste moment aanwezig bent met de juiste boodschap. En dus niet meer met hagel schiet.

Spreekt het je aan? Dan gaan we aan de slag:

Profielfoto Jeroen Bakker

Jeroen Bakker

CIO Algoritmes en modellen met 9 jaar ervaring

Analyseer jij je data wel op de juiste manier? Ik wel. Bel me en in een half uur overtuig ik je.

Marketing, Analyse en Data

Marketing Quants

Bij Marketing Quants hangen Marketing, Analyse en Data onlosmakelijk samen. Het een kan niet zonder het ander. Dus je komt er niet onderuit om te klikken op:

Onze werkwijze en ervaring

MAD Marketing

“Door specialistische kennis op het gebied van data, analytics en marketing samen te brengen bij Marketing Quants, kunnen we marketingbedrijven en marketingafdelingen een compleet pakket aanbieden waarin alles samenkomt. Met de juiste inzichten kun je de juiste actie ondernemen.”

Marketingstrategie op basis van de Analyse van de juist Data.
Zonder black box!

Meer weten over onze werkwijze en ervaring?

Illustratie van een mannelijk poppetje achter een laptop met een dashboard met verzamelde data en analysering