Alles begint met data, vind ik. Maar met wélke data dan vind ik nog veel interessanter!
Gebruik jij Google Analytics? Top! Maar wat verzamel je nou eigenlijk. En wat kun je daarmee. Dat is voor veel bedrijven nog niet helemaal duidelijk. Of wel, maar dan kan het nog beter.
Met het toevoegen van andere bronnen, zoals Facebook en Adwords, kun je nog veel meer inzichten krijgen. Vraag jij je af of je wel de juiste data verzamelt en wat je er dan mee kan om de bedrijfsvoering te verbeteren? Mail me, dan gaan we in een gesprek kijken waar je kansen liggen.
We trekken je GA setup recht en vullen hem aan waar nodig. Zo verzamelen we de correcte data die we vervolgens op de juiste manier analyseren en gebruiken voor de marketingstrategie.
Zo heb je direct betere inzichten in het klantgedrag op de website!
We houden onze resultaten, werkwijze en rapportages niet geheim. Je kijkt mee, krijgt inzicht in alle gegevens en uitleg over wat er gebeurt.
Jij behoudt zo de volledige controle, begrijpt altijd wat er gebeurt en kan actief meedenken. Met volledige transparantie over alle mediabestedingen en zonder strijkstokken.
Wij laten het licht aan!
Maandelijks beheren we de strategie, techniek, creative kant en de uitvoer van complete performance campagnes én optimaliseren non-stop op gestelde KPI’s.
Door ons ingerichte campagnes worden gestuurd op feiten, om jouw doelen nog gemakkelijker te behalen. Je krijgt zo een hogere ROI en een beter overicht van de campagneprestaties.
Want inzichten zijn fijn, maar ze implementeren is nog beter.
Ik hou van techniek en complexe systemen waarin alles samenkomt. Ik zorg dat dingen werken en kloppen. Onnodig tijd en geld steken in dingen die niks opleveren is niet mijn ding.
Bij veel bedrijven gebeurt dat nog: niet weten waar je op stuurt en dus niet je doelen kunnen halen. Zonde! Ik help bedrijven graag met die stevige basis.
Spreekt het je aan? Dan gaan we aan de slag:
“Alles begint met data. Maar zorg dan wel dat je de juiste hebt.”
“Om tot een bepaald resultaat te komen, moet je eerst beginnen met de juiste basis. En die basis, dat zijn de juiste data. Stop met tijd en geld steken in onnodige zaken, zo kom je nooit tot het gewenste resultaat. Stuur op data, maar dan wel op de juiste.”
Marketingstrategie op basis van de Analyse van de juist Data.
Zonder black box!
Meer weten over onze werkwijze en ervaring?
Betere resultaten en ROI met data-driven MAD marketing.
Bepaal je Marketingstrategie op basis van de Analyse van de juiste Data. Zonder black boxes!